BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du sygeplejerske, og brænder du for god planlægning og koordinering af driften?
Vi leder efter dig, som kan li’ en hverdag ved skrivebordet med et mix af fordybelse, samarbejde og uforudsigelighed. Som planlægger arbejder du struktureret med ruterne ud fra principper og aftaler på tværs af Hjemmeplejen.
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor nøgleordene er selvstændighed, medindflydelse og ansvar.
Om arbejdet
I Hjemmeplejen arbejder vi alle sammen for, at borgeren oplever faglig kvalitet og omsorgsfuldt nærvær. Som planlægger er du en central del af ’maskinrummet’. Du samarbejder med ledere og kollegaer i det tværfaglige team, hvor du varetager en bred vifte af opgaver i relation til planlægning og koordinering af den daglige drift. Det er vigtigt, at du er bekendt med lovgivningen på området (Sundhedslov og Servicelov) og har indgående kendskab til FSIII og Nexus.
Planlægningsopgaven er kompleks og kræver opmærksomhed, kreativitet og et skarpt fagligt blik ud fra et borgerperspektiv. Det betyder, at du bruger din faglighed på en måde, der for borgeren opleves som kontinuitet i hjælpen, faglig ekspertise og imødekommenhed.
Opgaverne vil bl.a. indeholde:
- arbejdet med skabelonplaner og daglig planlægning af ruter
- håndtering af nye eller ændrede indsatser
- håndtering af advis’er
- diverse administrative opgaver
- dialog og tæt samarbejde med borgere, pårørende, visitation og kollegaer i hjemmeplejen
- tæt samarbejde med distriktets sygeplejersker
Om dig
Vi søger en god kollega, der har erfaring med sygeplejeplanlægning eller flair for administrative opgaver og som
- du er uddannet sygeplejerske
- værdsætter at være en del af en samarbejdende organisation
- altid har kontinuitet og faglig kvalitet som afsæt for arbejdet
- arbejder omhyggeligt og tålmodigt
- er fleksibel, imødekommende og god til at skabe relationer
- trives med både teamsamarbejde og selvstændige arbejdsopgaver
Om Hjemmeplejen
Hjemmeplejen er en stor organisation med omkring 500 medarbejdere. Vi betjener ca. 2000 borgere i alle aldre.
Distrikt 1 har fælles lokaler på Plejehjemmet Grønnehaven på Sundtoldsvej i Helsingør.
Arbejdstid og ansættelse
37 timer pr. uge på hverdage.
Du aflønnes efter overenskomst med DSR eller FOA.
Ansøgningsfrist: 25. juni 2023. Samtaler vil blive afholdt i dagene 27. - 28. juni 2023.
Tiltrædelse: 1. august 2023 eller efter aftale.
Ved ansættelse fremvises straffeattest.
Kontakt
Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at vide mere, eller hvis du gerne vil besøge os, inden du søger:
Distriktsleder Denis Pejkic: tlf. 41 86 81 36
I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.
9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Helsingør Kommune, Klostermosevej 101, 3000 Helsingør
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=82510
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850306