BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du interesseret i, at arbejde i et fagligt ambitiøst team, hvor humøret og arbejdsmiljøet er i top? Er du administrativ stærk, struktureret og serviceminded?
Så er det lige præcis dig vi søger til Team Regnskab i Fredensborg Kommune!
Du vil blive en del af
Som Økonomisk konsulent hos Fredensborg Kommune skal du trives med at sidde med forskellige typer af opgaver, der indgår i den daglige drift i en økonomiafdeling, som f.eks. udvikling, optimering og automatisering af processer og arbejdsgange og deltage i udarbejdelsen af Fredensborg Kommunes regnskab.
Som person skal du kunne arbejde organiseret. Du vil blive en del af et team bestående af 6 engagerende kollegaer og det forventes, at du trives med at samarbejde. Teamet arbejder efter princippet, at der er en hovedansvarlig for de enkelte opgaver samt en eller flere som kan udføre samme opgave, det giver mindre sårbarhed, større faglighed samt mere fleksibilitet. Vi anser hjemmearbejde som værende en naturlig del af vores hverdag, men vi værner også om teamet og det fælles samarbejde
Dine primære arbejdsopgaver:
- Udvikling, optimering og automatisering af processer og arbejdsgange
- Systemopsætning af vores økonomisystem samt integration til eksterne fagsystemer
- Undervisning af kommunens brugere af Økonomisystemet
- Afslutningsposteringer til det kommunale regnskab
- Registrering af Fysiske aktiver
- Momskontrol, Controlling og Afstemning
Din profil, fagligt og personligt
Det vil være en fordel hvis du erfaring med kommunal økonomistyring, men ikke en betingelse. På baggrund af din erfaring har du en velfunderet teoretisk og praktisk værktøjskasse. Vi søger en kollega, som gerne tager ansvar og proaktivt søger at løse egne opgaver. Du arbejder struktureret med frihed under ansvar, således at du selv formår at planlægge og prioritere dine opgaver. Som person er du udadvendt og positiv, da denne rolle indebærer en stor berøringsflade både indenfor eget center, såvel som de andre centre og institutioner i kommunen. Det er en klar fordel hvis du har kendskab til Prisme 2015, samt er vant til at arbejde med Excel og Word.
Du vil desuden skulle bidrage til store og små driftsudviklingsopgaver og forretningsanalyser, herunder implementering af nye styringskoncepter som f.eks. fakturafirewall og Prisme 365.
Hvad kan vi tilbyde dig
I Fredensborg Kommune gør vi en forskel, og her er kort vej fra ide til handling. Vi har blik for innovative løsninger, og vi arbejder for at opfylde visionen om, at gøre Fredensborg til det bedste sted at leve og bo.
Vores værdier afspejler vores identitet, og er det som binder os sammen.
- Vi er fokuserede og udadrettede
- Vi har forskellighed og fællesskab
- Vi er ambitiøse og fornyende
Vi kan bl.a. tilbyde gode muligheder for kompetenceudvikling, en fantastisk kantineordning, en meget aktiv medarbejderklub målrettet alle aldre, og motionsrum mm. Fredensborg Kommune tilbyder yderligere en række personalegoder, som du kan se her.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen inklusive frokost.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelsesstedet er Fredensborg Kommunes Rådhus, Egevangen 3 B, 2980 Kokkedal. Rådhuset ligger med gode transportmuligheder, med tog mindre end en ½ time til København.
Ansøgningsfrist til 18. juni 2023
Samtaler forventes at blive afholdt i uge 26
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Teamleder af Regnskab Vivi Blink Hast på telefon 2537 0518 eller Centerchef Claus Chammon på telefon 2424 0872.
Vi ser frem til at høre fra dig 😊
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Fredensborg Kommune, Egevangen 3B, 2980 Kokkedal
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://fredensborg.career.emply.com/ad/okonomisk-konsulent-til-center-for-okonomi-og-indkob-i-fredensborg-kommune/wviny9/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833191